Monday, 27 October 2014

ယေရှုခရစ်၏ လောကကို အောင်နည်း အပိုင်း(၁)

       ခရစ်တော်ယေရှုနှင့် တပည့်တော်တို့ကို ကြည့် လျှင် သူတို့၌ ထူးခြားစွာ တက် ကြွ လျက်ရှိကြောင်း တွေ့ရမည်။ သူတို့ဟောပြောချက်များသည်လည်း ရိုးသားပွင့် လင်းစွာဟောပြောကြသည်။ ဆင်းရဲဒုက္ခနှင့်ပတ်သက်၍စကားတန်ဆာဆင်၍လှည့် ပတ်ရှောင် ရှားလျက် ဟောပြောခြင်းမရှိ၊ ဧဝံဂေလိတရားကို အတည့်အလင်းဟော ပြောကြသည်။ ဒုက္ခဆင်းရဲခြင်း မရွိဟု မျက်စိမှိတ်၍ ရှောင်ရှားခြင်းမပြု၊ ကျွနု်ပ်တို့ သည် ဘုရားသခင်နှင့် သဘာဝတစ်ခုတည်းဖြစ်ကြောင့် ဆင်းရဲဒုက္ခရောဂါဝေဒနာမ ရှိနိုင်ဟူသော အယူဝါဒကဲ့သို့ ဝါကြွားမောက်မော်ခြင်းမရှိ၊ ဖြစ်သမျှသည် ဘုရားအ လိုတော်ဖြစ်၍ခေါင်းငုံ့၍သာခံမည်ဟူ၍လည်းမသွန်သင်။ ငါ မဟုတ်ဟူသော အနတ္တ သက်သက်အယူအဆကြောင့်ဘဝကို ပယ်ဖြတ်ရမည်ဟု မေဟာ။ ဉာဏစက္ခုကြည် လင်စွာဖြင့်ဘဝကိုရဲရဲကြီး မျက်နှာမူလျက်ဘဝ၏ဆင်းရဲဒုက္ခကိုပင် ဆုတ်ကိုင် လျက်

အောင်မြင်ခြင်းရောက်သည်တိုင်အောင် အသုံး ချရမည်ဟု သင်ကြားလေသည်။
       ဤနေရာ၌အောင်မြင်သောအသက်တာ၊ အောင်မြင် သော ခွန်အားနှင့် မထင် ရှားသောဘာသာ ဝါဒဟူသမွ်မွာ ပျောက်ကွယ်သွားကြလိမ့်မည်။ အကြောင်းမူကား အ သိမ်ဖျင်းဆုံး၊ အယုတ်ညံ့ဆုံး၊ အသေးငယ်ဆုံးသောပိုးမွှား တိရစၦာန်မှစ၍အမြင့်မြတ်ဆုံးသောသူတော်စင် ပုဂ္ဂိုလ်များ အထိ သက်ရှိ သတ္တဝါအပေါင်းတို့မှာသာ၍ ပြည့်စုံြွကယ်ဝ သောအသက် ချမ်းသာကိုကြိုးပမ်း ရှာဖွေလျက်ရှိသော ကြောင့် တည်း။
       ဤသို့ တစ်နေ့တစ်ခြားမြင့်ရာသို့ တိုးတက်ခြင်း တရားကိုယ်ပယ်၍ ဆိုး ယုတ် ပျက်စီးခြင်းကို၄င်း၊ ဘေး ရန္ကို ရင်မဆိုင်၊ မတိုက်ဘဲ၊ ဘဝ၏ဆင်းရဲကို ရှောင်ခွာ ခြင်းကို၄င်း၊ အစရှိသည့် အယူဝါဒဟူသမွ်မွာ ပျက်စီးပပျောက်ရန်သာ ရှိလေ သည်။ မပပျောက်သေး လျှင် တိမ်ကောမည်ဆဲဆဲ မေ့ဆေးသဖွယ် ခေတ္တခဏ သက္သာ စေသော ဆေးသာဖြစ်လေသည်။သို့ရာတွင် သခင်ယေရှုပေးတော်မူသော ဩဝါ ဒကို ဘာသာတရား၌ ထား၍မရ။ အဘယ့်ကြောင့် ဆိုသော ခရစ်တော်၏ တရား သည် တရားသက်သက် မဟုတ် တရားထဲ၌အသက်ပါသတည်း။ ထို့ကြောင့် ခရစ် တော်၏တရားသည်ချုပ်ခြင်း၊ကင်းငြိမ်းခြင်းသဘောနှင့်ကွာခြားလှ၏။ ဘဝ၏ စွဲလန်း သောဆန္ဒကိုပယ် ဖျောက်ရန်ကိုယ်တော်မိန့်တော်မူသည်မဟုတ်။ ကိုယ်တော် ၏ အလိုတော်ကား ဘဝ၏အမြင့်မြတ်ဆုံး သောအခြေ၌ အသက်ရှင်ကြ ရန်ဖြစ်သည်။ ဘဝကို ရွံ့ရှာစပ်ဆုပ်သည့် ဘာသာတရားမျိုးကားမည်သည်နှင့်တူသည်ကိုဥပမာ ကြည့်ကြကုန်အံ့။ တစ်ခါကအလုပ်သမားတစ်ယောက်သည် အကြွေး တင် နေသော ကြောင့်စိတ်ညစ်ရ၏။ စိတ်ညစ်ပြေ အောင် အရက်ကိုသောက်၏။ သို့သော် အမူး ပြေသော အခါ အြွေကးမကြေ။ သာ၍ အြွေကးတင်ဘို့သာရှိ၏။ ဤနည်းအား ဖြင့် ဒုက္ခပြဿနာကိုဖြေရှင်းခြင်းသည် အိပ်မွေ့ချဆေးနှင့်တူလေ၏။ ထိုသို့သော ဘာ သာတရားများရှိနေသောကြောင့်ဘာသာတရားဆိုသည်မှာ တိုင်းသူပြည် သားတို့၏ အိပ်မွေ့ချဆေးဖြစ်သည်ဟု ရုရှားပြည်သားများဆိုလေ့ရှိ၏။
        ခရစ်ယာန်ဘာသာကို သည်းခံခြင်းစာရင်း၌မသွတ်သွင်းနိုင်။ အဘယ့်ကြောင့် ဆိုသော်ခရစ်တော်၏တရားသည် ဘဝကိုအသစ်တဖန်ပြုပြင်ပြောင်းလဲစေနိုင် သော တန်ခိုးရှိလေ၏။ထို့ကြောင့် ခရစ်ယာန်ဘာသာကိုအောင်မြင်သောအသက် ဟူသော အမည်မှတစ်ပါးအခြားခေါ်ဝေါ်နိုင်ဘွယ်မရှိ။ ဤခရစ်တော်၏တရားအားဖြင့် မည်သူ 
မဆို အဆိုး၊ အ ကောင်း၊ တရားနှင့် မတရား၊ ဒုက္ခ၊ သုခရှိသမျှတို့ ကို ယူ၍
ရောပြွမ်း ချေဖျက်ပြီးလျှင် အသက်၏ အဟာရ ဖြစ်အောင်သုံးစွဲနိုင်လေသည်။ လူ၊ တိရစၦာန်၊ သစ်ပင် တို့သည် တူညီသော ဓါတ္သဘာဝမွအဟာရကို ရယူ နိုင်ကြ သည်။သို့ရာတွင် ခရစ်ယာန်များမှာမူ ထိုသို့သဘာဝချင်းတူညီခြင်း သာမက၊ သဘာ ဝကွဲလွဲသည့် အဆီး အတား၊ အနွံအတာ၊ အဖိအစီးအစရှိသော ကား တိုင်မှလည်း အဟာရထုတ်နှုတ်၍သန်စွမ်းကြီးပွားနိုင်သည်။ခရစ်ယာန်တို့၏အသက် သည်အခြား သော အသက်မျိုးနှင့်မတူ။ မည်သည့်လောကဓံနှင့်နှိမ်နင်း ဖ်က္ဆီး၍မ ရေသာ အသက်မျိုးဖြစ်၏။ နူးညံ့ပျော့ခွေ သော စိတ်မျိုးမဟုတ်။ရှင်ယာကုပ်မိန့်ဆို သည်အ တိုင်း တည်ကြည်၊ ခိုင်ခံ့သော စိတ်မျိုးဖြစ်သည်။
     ဘဝကို ကားတိုင်၌တင် ၍ ဒုက္ခကိုမျက်နှာမူတတ်သော လူမျိုးဖြစ်သည်ဟုဆိုရ သော်လည်း ကားတိုင်ကို ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်း၌ တင်၍ ကြည့်တတ်သောကြောင့်
သုခချမ်းသာကို မျက်နှာမူ လျက်ရွှင်လန်းသော လူမျိုးဖြစ်လေသည်။ အမှန်မှာခရစ် ယာန်ဆိုသည်မှာ ကြုံတွေ့သမျှသော ကားတိုင်တို့ကို ထမြောက်ပွဲ ချည်းဖြစ် စေ သည်။ဤသို့ အောင်မြင်သော အသက်တာမျိုးကို လူ မျိုးမရွေး၊ ဒေသမရွေး၊ ကာလ မရွေး၊လိုက်နာနိုင်သည့် ပမာဏအလျှောက် နေရာအနှံ့တွေ့မြင်နိုင်လေ သည်။
      ဤေနရာ၌ တရုတ်ပြည်၌ ဒုက္ခိတ ကေလးမ တစ်ယောက်အကြောင်း တင်ပြ လိုက်ပါသည်။ ထိုဒုက္ခိတအမျိုးသမီးသည် ငယ်စဉ်အခါ ကေလးဘဝက ချီပိုး သူမ်ား ဂရုမစိုက်၍လက်ပေါ်မှကျသဖြင့် ခါးရိုးကျိုး သွားသူဖြစ်ကြောင်းသိရ၏။ နှစ်ပေါင်းမျာ
စိတ္တို၊ စိတ်ကောက် ၊နှုတ်ကြမ်း၊ ဗွေဆိုး ဖြစ်ခဲ့၏။သူတစ်ပါး အပြစ်ကြောင့်မိမိမှာ တစ်သက်လုံး လူစဉ်မမှီ ရုပ်ဆင်း ပျက်စီးရသဖြင့် စိတ်တိုလျှင်လည်း အပြစ်တင် ဘွယ်မရှိ။ သို့သော် တစ်နေ့သ၌ မိမိခက်ထန်သောနှလုံးထဲသို့ ခရစ်တော် ကိန်း အောင်းလာသော အခါမူကား အရာ ခပ်သိမ်းပြောင်းလဲ၍ ဘဝသစ်ဖြစ်လာရလေ သည်။ ထိုအချိန်မှစ၍ ရွာတစ်ရွာ၌ သာသနာပြုဆရာမဖြစ်လာရလေသည်။ ဘုရား သခင်သည် ထိုခြေမစွမ်းသော ဒုက္ခိတကလေးကို ခေါ်ယူတော်မူ၍ အောင်မြင်သော တန်ခိုးတော်၏ လက်နက်သဖွယ် အသုံးပြုချေပြီ။ သူမ၏နောက်ဆုံးအခြေအနေမှာ ဝါးနှင့် လုပ်သောခွေးခြေကလေးကို တွန်းကာ တွန်းကာနှင့် သြားလာရ၏။ ထိုခွေး ခြေကလေးသည် သူ့ထိုင်ခုံ၊ သူတောင်ဝှေးလည်းဖြစ်၏။ တစ်နေပြီးတစ်နေ့ ခရစ် တော်၏ အသက္သရဖူကို ဆောင်းလျက်၊ တပါးကို ရစ်တော်၏မေတ္တာအား ဝေငှ ရာပလ္လင်လည်းဖြစ်၏။
         ချစ်သောမိတ်ဆွေဤသို့သောဒုက္ခိတဘဝ တွင် အောင်မြင်နေသူများ၊ နိုင်ငံ တကာ၌ရှိသကဲ့သို့ လူမျိုး တကာထဲမှာလည်း ရှိကြ၏။ ယနေ့မြန်မာ ပြည်ရှိအမှုတော်ဆောင်များတွင်လည်း အောင်မြင် လျှက်ရှိသော မျက်မမြင်ဆရာဦးသိန်းလွင်၊ ဘုရား ရှင်အမှုတော်ဆောင်နေစဉ်တွင် လက်တဖက်ပူဇော် ရေသာ ဆရာနောဧတို့ကိုကြည့် လိုက်ပါ။ မျက်စိမြင် သော သူများထက်၄င်း၊ ကိုယ်လက်အင်္ဂါစုံလင်သောသူများ ထက်၄င်း၊ သာ၍ ဝမ်း မြောက်ရွှင်လန်းနိုင်ခြင်း၊အောင် မြင်နေခြင်းများကို ကြည့်လျှင် သူတို့အထဲ၌ရှိသော ခရစ်တော်၏တန်ခိုးတော်ကို တွေ့မြင်နိုင်လေသည်။ ဤသို့ဖြစ်ရခြင်းသည် သူတို့၏
ကြိုးစားခြင်းအားဖြင့် မဟုတ်။ ခရစ်တော်ဘုရားကို ကိုးစားခြင်းအားဖြင့်ဖြစ် ၏။ ထို့ ကြောင့်ခရစ်ယာန်တို့၏အောင်မြင်ခြင်းလျှို့ဝှက်ချက်မှာသူတို့အထဲ၌ကိန်းဝပ်လျက်ရှိ သော ခရစ်တော်ပေတည်း။ တစ်ချိန်က တရုတ်ပြည်၌ နိုင်ငံခြားသားများကို နှိပ်ကွပ် သည့်အချိန်တွင်သာသနာပြုဆရာတစ်ဦး၏ အိမ်ထောင်တစ်ခုတွင် မိခင်၊ ဖခင်နှင့် သားသမီးသုံးယောက်ကို သတ်ဖြတ်လိုက်ကြလေသည်။ သားလေးယောက်တို့မှာ မိမိတို့မျက် မှောက် ၌အမိ၊ အဖ၊ ညီ အစ္ကို တစ္စု အသတ်ခံရသည်ကို မြင်ကြ၍ ကိုယ် လွတ် ရုန်းထွက်ပြေးသောကြောင့် အသက်ချမ်း သာရာ ရကြလေသည်။
  ထို့နောက် ညီအစ်ကိုလေးယောက် ဆုံစည်း သောအခါ မိမိတို့နစ်နာမှုများအတွက်
မည်သို့တုံ့ပြန် ချေပရမည်နည်းဟု ညီညြတ္စြာ ဆုံးဖြတ်ကြလေသည်။ ထိုသူလေးဦး တို့သည် အမေရိကန်ပြည်သို့ပြန်၍ ပညာ တတ်အောင် သင်ကြားပြီးလျှင်မိမိတို့မိ သားစုကို သတ် ဖြတ်ခဲ့သော တရုတ်လူမျိုးများအတွက် သေသည့်တိုင် အောင် အမှု ဆောင်ရန်ပြဋ္ဌာန်းကြလေသည်။ စိတ်ပြဋ္ဌာန်းသည့်အတိုင်းပညာများစုံလင်စွာ ဆည်း ပူးပြီး သောအခါ လေးဦးစလုံး တရုတ်ပြည်သို့ ပြန်လာ၍ နှစ်ပေါင်းများစွာ အနွံအ တာခံလျက် အမှုတော်ကို ဆောင်ရွက်ကြလေသည်။ ထိုလေးယောက်အနက် တစ် ယောက်သောသူအားဖြင့်တရုတ်လူမျိုးသည်ခရစ်တော်၏တပြည့် စစ်ဖြစ်လာ လေ သည်။ ထို ဒေါက်တာဂျိမ်း(စ်)ရင် ၏ လံုံ့လဖြင့် တရုတ်ပြည်ကြီး၌ ပြည်လုံးကျွတ်ပ ညာသင်ကြားရေးကို ဖြစ်မြောက်အောင်မြင်အောင် ဆောင်ရွက်ခဲ့ခြင်းကြောင့်သန်း ပေါင်း များစွာသော လူတို့သည် စာတတ်ခဲ့ကြလေပြီ။
       အထက်ပါ ညီအစ်ကိုလေးဦးသည် မိမိတို့၏ ဒုက္ခကို သုခဖြစ်အောင် အသုံးချ လျက်၊နစ်နာခြင်းမှ အောင်မြင်လျက် အမြတ်ထုတ်ကြလေသည်။ ဤနည်း သည် ခရစ်တော်၏အောင်မြင်သော နည်းလမ်းဖြစ် လေသည်။ အထက်ပါဖော်ပြသည့် အ သတ္ခံရေသာ သားအဖငါးယောက်တို့၏ အုတ်ဂူနှင့်ဆက်စပ်လျက် အုတ်ဂူနှစ်ခု ရှိသေး၏။ ၄င်းတို့မှာ ထိုသူငါးဦးတို့နှင့် တစ်ပါတည်း အသတ္ခံရေသာ သာသနာပြု ဆရာမကြီးနှစ်ဦး၏ အုတ်ဂူဖြစ်၏။ သူတို့၏ မိခင်ကား ဩစတြေးလျတိုက်၌ နေ ထိုင်သော မုဆိုးမဖြစ်လေသည်။
       ထိုမုဆိုးမသည် သမီး နှစ်ယောက် အ သတ္ခံရေသာ သတင်းကိုကြားရသော အခါ သာသနာပြုဆရာအဖြစ် စေလွှတ်ချင်သော ဆန္ဒရှိသော်လည်းနောက်ထပ်စေ လွှတ်စရာ အျခားသားသမီးမ်ားမရွိ။ ထို့ကြောင့် တရုတ် ပြည်သို့ကိုယ်တိုင်သွား၍ အမှုတော်ဆောင်ရန်သာရှိသည်ဟု ဆိုကာဥစ္စာရှိသမျှ ရောင်းချလျက်သမီးတို့အသတ်ခံရာဒေသသို့ထွက်သွားလေ၏။ ထိုဒေသ၌ ကျောင်း တစ် ကျောင်းဖွင့်၍ကလေးတို့ကိုပညာသင်ပေးလေ၏။ တရုတ်ပြည်သို့ သွားသော အခါ အသက်(၆၂) နှစ်ရှိချေပြီ။ အနှစ် နှစ်ဆယ်တိုင်တိုင် အမှုတော်ဆောင်၍ အ သက်(၈၂) နှစ်တွင်ကွယ်လွန် သွားရှာလေသည်။
     ဤအထက်ပါ ကျန်ရစ်သူ ငါးဦးတို့သည် မိမိတို့ ခံရေသာ နစ်နာမှု၊ ရက်စက်မှု၊
ကြမ်းကြုတ်မှုများ အတွက် အံကြိတ်ပြီး တတွေးတွေး၊ တဆွေးဆွေး မေန ကြ။
ဆင်းရဲခြင်းကို လက္နက္သ ဖွယ်ဆုပ်ကိုင်အ သုံးပြုလျက်အကျိုးဆောင်အ ရာ ရောက်အောင် အသုံးပြုကြလေပြီ။ သက်ရောက်လာသည့်အဖြစ်အပျက်၊ အခြေ အေန၊ စက်ရထားကြီး၏ ဆွဲငင်ရာသို့ မလိုက် မ သြားဘဲ၊ ၄င်းရထားပေါ်သို့ တက် ပြီးလျှင် လိုရာစခန်း သို့ရောက်အောင် မောင်းနှင်ကြကုန်၏။ လိုရာစခန်း သို့ ရောက် လာသောအခါ အဘယ်မျှလောက် ဘုန်း က်က္သေရ ရရှိပေမည်နည်း။
    ချစ်သောမိတ်ဆွေ သင်၌ မမျှော်လင့်ဘဲ ဆင်း ရဲဒုက္ခကျရောက်လာပါက မည်သို့
တုန့်ပြန်မည်နည်း။ အကျိုးမဲ့၊ အကြောင်းမဲ့ဒုက္ခပြဿနာမိမိအပေါ် (ဝါ) မိမိခ်စ္သူ များအပေါ် (ဝါ) မိမိဥစ္စာအပေါ် ကျရောက် သောအခါ ကျွနု်ပ်တို့သည်ဝမ်းနည်း ကြေကွဲ တတ်ကြ ၏။
     အခါတပါး၌ မျက်နှာဖြူဆရာဝန်တစ်ဦးသည် နှစ်ပေါင်းများစွာ ဒုက္ခခံ၍ ဆေးရုံ တစ်ခုကိုတည်ထောင်လေ၏။ တရုတ်ပြည်ရှိ ကွန်မြူနစ်ဂိုဏ်းသား မ်ား ချီတက်လာ ရာလမ်း၌ ထိုဆေးရုံကို တွေ့သဖြင့် ဖျက်ဆီးကြရာ နောက်ဆုံးတွင် နံရံသာကျန်ခဲ့ လေ သည်။ ဤသို့သောနစ်နာမှုအတွက် စိတ်ကြေအေးငြိမ်း ချမ်းရန် ခဲယဉ်းပေ လိမ့်မည်။ သို့ဖြစ်လျက်နှင့် ထိုခရစ် ယာန်ဆရာဝန်ကြီးသည် စိတ်ဓါတ်မကျ။ သူ့ဆေးရုံကို ဖျက်ဆီးသော တပ်နောက်သို့ လိုက္သြား၍ ဖ်ားနာ သော စစ္သားမ်ား၊ ဒဏ်ရာရသော စစ်သည်များကို ကုသပေးလေ၏။
    ဤအချင်းအရာကို စစ်ဗိုလ်ချုပ်ကြီး ချန်ကေ ရှိတ် မြင်သော် မိမိမယားအား
ဤလူမျိုးခြား ဆရာဝန် ဟာ သူ့ဆေးရုံကို ဖျက်ဆီးတဲ့လူတွေကို ကြည့်ရှုပြုစု နေ သည်မှာ ဘယ်လိုသဘောမျိုးလဲဟူ၍ ဤသို့မေး၏။ မိမိဇနီးသည်ကခရစ်ယာန်သ ဘောပေါ့ဟု ပြန်ပြော လျှင် စစ်ဗိုလ်ကြီးက ဒီလိုဆိုလျှင် ငါလည်း ခရစ်ယာန် ဖြစ်ရ လိမ့်မည်ဟု ဆိုလေ၏။ တရုတ်ပြည်ကြီး အနှံ့အ ပြား ခရစ်ယာန်များကို မုန်းတီး လျက် နှိပ်ကွပ်လျက် နေသည့် ခေတ်ကြီးတွင် တရုတ်ပြည်၏ သမ္မတမင်းဖြစ် သော စစ်ဗိုလ်ချုပ်ကြီး ကိုယ်တိုင်ခရစ်ယာန် ဖြစ်လာရ ခြင်းသည် ဆရာဝန်ကြီးအထဲမှ ဖြတ်စီးလာသော ခရစ် တော်၏မေတ္တာတန်ခိုးကြောင့်ပင် မဟုတ်ပါလော။
      ကြမ်းကြုတ်ရက်စက်သော စစ်သားတစ်စုတို့ သည် ဆရာဝန်၏ လုပ်ငန်းတစ်ခု လုံးကိုအခြေအမြစ် ဖြစ်လေ သည်။ အဓမ္မဖျက်ဆီးပစ်ကြသော ကာလ၌ ထိုဆရာဝန် သည်ဘုရားကိုလည်း အပြစ်မတင်၊ လူကို လည်း အျပစ္မ တင်၊ ဆင်းရဲဒုက္ခကိုခေါင်းငုံ့ခံ၍ မေန ထိုဒုက္ခဆင်းရဲကို လက် နက်သဖွယ် အသုံးချတတ်သော ကြောင့်ကမ်ဘာတွင် တစ်ခါ မျှမပေါ်စဖူး ထူးခြားလှသည် ဧဝံဂေလိတရားဟောခွင့် တံခါးကြီးကို တရုတ်ပြည် ၌ လမ်းဖွင့်နိုင်ခဲ့လေပြီ။ ယခုအခါ ထိုဆေးရုံကို အသစ်ပြုပြင်လျှက် ဆရာဝန်ကြီးလည်း မိမိလုပ်ငန်းကို မအား မလပ်ဆောင်ရွက်လျက်ရှိလေပြီ။
       သို့သော်အကျိုးဖြစ်ထွန်းနှုန်းကိုတွက်ဆသော် တသက်ပတ်လုံး အေးအေးချမ်း ချမ်း ဆောင်ရွက်ခြင်းအကျိုးထက်၊ဆင်းရဲဒုက္ခကြုံတွေ့ပြီးမှဖြစ်ပေါ်လာသော အကျိုး ကား အဆပေါင်းများစွာ ကြီးမားလေသည်။ ငြိမ်းငြိမ်းချမ်းချမ်း အမှုတော်ဆောင် နေ ခြင်း ထက် ခေတ္တခဏဆင်းရဲဒုက္ခပြဿနာ ကြုံပြီးမှ စီးထွက် လာသော ဝိညာဉ်အ ရှိန်တန်ခိုးသည်သာ၍ အကျိုးဖြစ်ထွန်းကားပေသည်။
        ထို့ကြောင့် ချစ်သောမိတ်ဆွေ၊ မိတ်ဆွေအသက်တာ၌မည်သို့သော အခက်ခဲ မျိုးနှင့် ရင်ဆိုင် နေရပါသနည်း။ ရောဂါဝေဒနာလား။ ငွေရေးကြေးရေးလား။ ခ်စ္သူ ဆွေမျိုးများသေခြင်းလား၊ သို့မဟုတ် ဥစ္စာ ဆုံးရံှုးခြင်းလား၊ အပေါင်းအသင်းများ၏ စွန့်ပစ်ခြင်း လား၊ ထိုဒုက္ခပြဿနာအလုံးစုံကို အခွင့်ကောင်းသဖွယ် အသုံးချလျက် ဘုရားသခင်မေတ္တာဖြင့် တုန့်ပြန်ပါက မိတ်ဆွေသည် ဤေလာကကို အောင်မြင်သူ ဖြစ်ပေ လိမ့်မည်။ လောကကိုအောင်နိုင်ကြပါစေ။
                                                                        နာမတော်မြတ်၌ (ဇေန)
                                          


No comments:

Post a comment

ဤနေရာမှာအကြံပြုစာရေးခဲ့ပါ.....