Sunday, 13 April 2014

သေခြင်းမဉ္ဇူမာန်ကို အောင်မြင်သောဘုရား

ယုံကြည်သူခရစ်ယာန်များက ထာဝရဘုရားသခင်အား ဝတ်ပြုကိုးကွယ်သည့်အပတ်စဉ် တနင်္ဂနွေနေ့ကို သမ္မာ ကျမ်းစာတော်မြတ်၌ ခုနစ်ရက်တွင် ပထမနေ့အဖြစ်ဖေါ်ပြထားပါသည်။
 ရှေးသန့်ရှင်းသူများက အရှင် ဘုရား၏ နေ့တော် မြတ် ဟုခေါ်ဆိုပါသည်။ တဖန်ထိုနေ့ကို ရှင်ပြန်ထမြောက်တော် မူရာနေ့ဟု လည်း ယုံကြည်သူများက သိမှတ်ခေါ်ဝေါ် ကြပါသည်။ အကြောင်းမှာ သေပြီးနောက် ဘယ်ဘဝရောက်မည် ကိုမသိ၊ သေခြင်းတရားနှင့်ပတ်သက်၍ အဖြေမရှိ၊ သေခြင်းတည်းဟူသော အဖြစ်ဆိုးကြီးထဲမှ လူသားများကိုကယ်တင်ဖို့ရန် သခင်ယေရှုဘုရားသည် လက်ဝါးကပ်တိုင် ထက်၌ အသေခံပြီးသုံးရက်မြောက်သောနေ့ (ခုနစ်ရက်တွင်ပထမနေ့) နံနက်စောစောအချိန်တွင် မဉ္ဇူမာန်ကသေခြင်းကိုအောင်၍ ရှ၍်ပြန်ထမြောက်တော်မူသောကြောင်ြ့ဖစ်သည်။

ဘုရားဟူသည်
ဘုရားဟူသည် လူမတတ်နိုင်သောအရာကိုတတ်နိုင်တော်မူသောအရှင်ဖြတ်သည်သာမက ယနေ့၊ မနေ့၊ နောင် ကာလတည်းဟူသော ကာလသုံးပါးစလုံးတွင် မပျောက်မပျက်ထာဝရတည်ရှိတော်မူသော ပုဂ္ဂိုလ်တော် မြတ်ဖြစ်ပေသည်။ ဘုရားတည်းဟူသည် မေတ္တာတော်ရှင်ဖြစ်ုံမျှမက တန်ခိုးတော်သည်လည်း အကန့်အသတ်မရှိ၊ အရာခပ်သိမ်းကို တတ်စွမ်း နိုင်တော်မူသော အရှင်လည်းဖြစ်ရပေမည်။ သခင်ယေှုဘုရားသည် ထိုသို့သော ဂုဏ်ပုဒ်များနှင့်ပြည့်စုံတော်မူသောအရှင် ဖြစ်သည်သာမက မည်သည့်ပုဂ္ဂိုလ်မျှ မကျော်လွှားနိုင်သော မဉ္ဇူမာန်သေခြင်း ကိုအောင်၍ ယနေ့အသက်ရှင်တော်မူသော ဘုရားရှင်ဖြစ်ပေသည်။

ကမ္ဘာလောကတစ်ခုလုံးက လက်ခံအတည်ပြုသုံးစွဲနေရသော ခုနှစ်သက္ကရာဇ်သည် သခင်ယေရှုကိုဗဟိုပြု၍ နှစ်ပိုင်းခွဲခြားထားပါသည်။ သခင်ယေရှု လောကသို့ ကြွလာတောမမူမီအချိန်ကာလကို ခရစ်တော်မပေါ်မီကာလ ဘီစီဟုခေါ်ဝေါ်သုံးစွဲပြီး ခရစ်တော်လောကသို့ကြွလာပြီးသည့်နောက်ပိုင်းကာလကို အေဒီ- (ငါတို့သခင်ဘုရား၏နှစ်)ဟူ၍ ခေါ်ဝေါ်သုံးစွဲပါသည်။ ဤအချက်ကိုကြည့်ခြင်းအားဖြင့် သခင်ယေရှုဘုရားသည် ကမ္ဘာလောကသားအားလုံးနှင့်သက်ဆိုင် တော်မူသော ဘုရားရှင်ဖြစ်ကြောင်းနာလည်းနိုင်ပါသည်။

အလောင်းမရှိသော ဂူ
ကျွနု်ပ်တို့အပါအဝင် လောကီသားအားလုံးတို့၏ အပြစ်အတွက်သခင်ယေှုသည် လက်ဝါးကပ်တိုင်ထက်တွင် ကိုယ်စားအသေခံသော်လည်း ကိုယ်တော်တိုင်မူကား အပြစ်နှင့်ကင်းစင်တော်မူသော ပုဂ္ဂိုလ်တော်မြတ်ဖြစ်ပါသည်။ ဘုရားသခင်သည် အပြစ်နှင့်ကင်းစင်သောသူကို ငါတို့အတွက်ကြောင့် အပြစ်ရှိသောသူဖြစ်စေတော်မူ၏။ အကြောင်းမူ ကားငါတို့သည် ထိုသူအားဖြင့် ဘုရားသခင်ရှေ့တော်၌ ဖြောင့်မတ်သောသူဖြစ်မည့်အကြောင်းတည်း (၂ကော၊ ၅း၂၁)။ ထိုသို့အသေခံပြီးနောက် အလောင်းတော်ကို ကျောက်၌ထွင်းသောသချႋုင်းဂူ၌ သင်္ဂြိုဟ်ခြင်းပြုပါသည်။ ထိုသချႋုင်းဂူသည် ယနေ့တိုင် အရှေ့အလယ်ပိုင်းဒေသရှိအစ္စရေးနိုင်တွင်တည်ရှိပါသည်။ သို့သော် သချႋုင်းဂူသာရှိပြီး အလောင်းတော်သည် ထိုဂူတွင်မရှိတော့ပါ။

အကြောင်းမူကား သေပြီးသည့်နောက်သုံးရက်မြောက်သော (ခုနစ်ရက်တွင် ပထမနေ့ရက်) တနင်္ဂနွေနေ့တွင် သေခြင်းမှရှင်ပြန်ထမြောက်တော်မူခဲ့သောကြောင့်ဖြစ်ပါသည်။ ကျွနု်ပ်တို့၏ အပြစ်အတွက် သခင်ယေှုဘုရားအသေခံခဲ့ ခြင်းသည် အမှန်ပင်ဖြစ်ပါသည်။ သေပြီးသည့်နောက် သင်္ဂြိုဟ်ခြင်းကိုပြုခဲ့သည်မှာလည်း အမှန်ပင်သက်သေနှင့်တကွရှိ ပါသည်။ ထိုသို့သချႋုင်းဂူ၌အလောင်းတော်ရှိမနေခြင်းက သခင်ယေှုဘုရားသည် သေခြင်းကိုအောင်၍ ရှင်ပြန်ထမြောက် တော်မူသောအရှင်ဖြစ်ကြောင်း မငြင်းနိုင်သည့်သက်သေပင်ဖြစ်ပါသည်။ သခင်ယေှုသည် ယနေ့အသက်ရှင်နေတော်မူ သောပုဂ္ဂိုလ်တော်မြတ်ဖြစ်သောကြောင့် ကျွနု်ပ်တို့သည် သခင်ယေှု၏ကတိစကားများကို ယုံကြည်စိတ်ချစွာ အားကိုးအမှီပြုနိုင်ပါသည်။

ဘုရားနှင့်တရား
(တမန်၊ ၁း၃)တွင် သခင်ယေရှုသည်သေခြင်းမှ ရှင်ပြန်ထမြောက်ပြီးသည့်နောက် ကောင်းကင်သို့ မတတ်ကြွမီ တပည့်တော်တို့အား အရက်လေးဆယ်ပတ်လုံး မိမိအသက်ရှင်ကြောင်းကို ခိုင်ခံ့သောသက်သေများ ဖြင့်ပြ တော်မူပါသည်။ ယနေ့မိတ်ဆွေအား ကျမ်းစာသက်သက်ကိုမပြောလိုပါ။ သခင်ယေရှုသည် အမှန်အသက် ရှင်တော်မူ သောဘုရားဖြစ်ကြောင်း သင်သိရှိခံစားလိုပါက သခင်ယေရှု၏နာမ၌ မြည်းစမ်း၍ ခေါ်ကြည့်ပါ။ သင့်အသက်တာ၌ လက်တွေ့သိရှိခံစားကာသက် သေရပေမည်။

တရားဟူသည်မှာအားကိုး၍မရပါ။ အကျိုးရလဒ်ကိုခံစားဖို့ရန် မိမိကိုယ်တိုင်အားထုတ်ကျင့်ကြံရသော အရာပင်ဖြစ်ပါသည်။ သို့သော်ဘုရားဟူသည်ကား ကိုးစား၍ခေါ်ကြည့်ရုံမျှဖြင့် လက်တွေ့သက်သေကိုခံစား စေနိုင် သောပုဂ္ဂိုလ် တော်မြတ်ဖြစ်သည်။

တရားဟူသည် နားလည်သဘောပေါက်ဖို့ရန်ကြိုးစားရှာဖွေရသည်။ ဘုရားဟူသည်ရှာဖွေစရာမလို၊ နှလုံး သား နှင့်တမ်းတရုံမျှဖြင့် ဘုရားရှိကြောင်းသက်သေခံစားရကာ ကိုယ်တော်ကိုတွေ့နိုင်ပါသည်။

ကယ်တင်နိုင်သောနာမ
(တမန်၊ ၄း၁-၁၂) တွင် တမန်တော်တို့သည် သခင်ယေှု၏သေခြင်းမှ ရှင်ပြန်ထမြောက်တော်မူခြင်းကို အကြောင်းပြု၍ ဟောပြောဝေငှကြသည်သာမက အံ့သြဖွယ်အမှုအမျိုးမျိုးတို့ကို သခင်ယေှု၏နာမ၌ပြုကြသော ကြောင့် မင်းအရာရှိ၊ လူအကြီးအကဲ၊ ကျမ်းပြုဆရာနှင့်ယဇ်ပုရောဟိတ်မင်းတို့သည် တမန်တော်တို့အားခေါ်၍ သင်တို့သည် အဘယ်သို့သောတန်ခိုး၊ အဘယ်သူ၏နာမအားဖြင့် ဤအမှုကိုပြုကြောင့် မေးမြန်းသည်ကိုတွေ့ရသည်။ အဘယ္သူ၏ နာမအားဖြင့် ဤအမှုကိုပြုကြောင်း မေးမြန်းသည်ကိုတွေ့ရသည်။ ထိုအခါ ပေတုသည် သန့်ရှင်းသောဝိညာဉ်တော်နှင့် ပြည့်ဝလျက် ထပြီးမှ ဤအမှုကိုသေခြင်းမှရှင်ပြန်ထမြောက်တော်မူသော သခင်ယေရှု၏ နာမတော်၌ပြုကြောင်း ပြန်ပြော ပါသည်။ ထို့ပြင် ထိုသခင်ယေရှု၏ နာမမှတစ်ပါး ငါတို့ကိုကယ်တင်နိုင်သော နာမတစ်စုံတစ်ခုမျှ ကောင်းကင်အောက် လူတို့တွင် မပေါ်မရှိဟု မွက်ဆိုသတိပေးပါသည်။

ထို့ကြောင့်ချစ်သောမိတ်ဆွေ၊ သခင်ယေရှု၏နာမသည် ကျွနု်ပ်တို့ကိုမည်ကဲ့သို့သောအမှုကိစ္စ ပိလေးခြင်း မျိုးမှမဆို ကယ်တင်နိုင်သောနာမဖြစ်ပါသည်။ ကိုယ်ကာယ၌ဝေဒနာခံစားနေရ၍ ကျန်းမာခြင်းရလိုပါ သလား၊ စီးပွါးရေး မအောင်မြင်၍ အောင်မြင်မှုရလိုပါသလား။ စားဝတ်နေရေးပြဿနာပိလေးနေ၍ ထိုခက်ခဲမှုများမှ ကျော်လွှားလိုပါ သလား၊ သေခြင်းနှင့် ပတ်သက်၍အဖြေမရှိသောကြောင့် စိတ်ပင်ပန်းဝန်လေးနေပါသလား၊ ကိုယ်တော်သည် ထိုပြဿနာအခက်အခဲမှလွတ် မြောက်ဖို့ရန် မစပါမည့်အကြောင်း သခင်ယေရှု၏နာမ၌ခေါ်ကြည့်ပါ။ ထိုအချိန်တွင် မိတ်ဆွေ၏အသက်တာ၌ကိုယ်တော်၏ အံ့သြဖွယ်ကယ်မခြင်းသက်သေကို ခံစားရပေမည်။

လတ်တလောခံစားနေရသောပြဿနာများမှ လွတ်မြောက်ခြင်းသက်သေကို ခံစားရပါက ကိုယ်တော်သည် သင့်အားအပါယ်ငရဲမှကယ်တင်သောအရှင်ဖြစ်ကြောင်းယုံကြည်၍၊ သင့်အသက်တာ၌ ထိုအရှင်ကိုလကခံနေရာပေးပါ။ သိဲု့ပုပါက သေပြီးသည့်နောက်မည်သည့် အခြေအနေရောက်မည်ကိုမသိ၊ စိတ်ပူနေရသည့်ဘဝမှ တမလွန်အရေးစိတ် အေးမှုနှင့်ငြိမ်သက်ခြင်းသက်သေကို နှလုံးသား၌ခံစားရပေမည်။ ထိုသို့ခံစားပြီးသည့်နောက် ယုံကြည်သူတို့နှင့်အတူ တစ်စုတဝေးတည်း အသင်းတော်မိတ်ဿဟာယအတွင်း၌ ပေါင်းသင်းဆက်ဆံကာအသက်ရှင်ပါ။ ထိုသို့အသက်ရှင် မည် ဆိုပါက တမလွန်ရေးစိတ်ချမှုအာမခံချက်ကိုသာမက လောကဓံတရား၏ဖိစီးမှုအမျိုးမျိုးတို့မှ လွတ်မြောက်လျက် ဤေလာကထဲ၌ အောင်မြင်သောသူတစ်ဉီးအနေဖြင့် အသက်ရှင်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း မေတ္တာနှင့် အသိပေးဝေငှလိုက်ရ ပါသည်။
Dr.တင်မောင်ထွန်း

No comments:

Post a comment

ဤနေရာမှာအကြံပြုစာရေးခဲ့ပါ.....