Thursday, 9 February 2012

အပင္သံုးပင္

က ၃း၈၊ ေယာ ၁း၄၈၊ လု ၁၉း၄

သမၼာက်မ္းထဲမွတူညီသည့္အေၾကာင္းအရာမ်ား သို႔မဟုတ္ ေဖၚျပခ်က္မ်ားစုေပါင္းျခင္းအားျဖင့္ ခံယူ ခ်က္တစ္ခုကိုတည္ေဆာက္ရတတ္သည္။ ဤသို႔အားျဖင့္ျဖစ္လာသည့္တရားေဟာခ်က္မ်ဳိးသည္ေ၀ါဟာရတြင္ အေျချပဳတတ္၍၄င္းကုိ “ေ၀ါဟာရ အေျချပဳတရားေဟာခ်က္”ဟုေခၚတတ္ၾကသည္။ ေခၽြေခၽြတာတာအသံုးျပဳရ သည့္ဤတရားေဟာခ်က္မ်ဳိးအတြက္လည္းသူ႔ေနရာႏွင့္သူရွိသည္။ ဥပမာအားျဖင့္ “သစ္ပင္ေနာက္ကလူ” “သစ္ပင္ေအာက္ကလူ” “သစ္ပင္ေပၚကလူ” (သုိ႔မဟုတ္)နာမည္မ်ားကိုႏွစ္ေက်ာ့ေခၚသည့္အျဖစ္အပ်က္မ်ားကုိ ဆက္စပ္ေပးျခင္း- ဥပမာအားျဖင့္“အာျဗဟံ၊အာျဗဟံ” “ေမာေရွာ၊ ေမာေရွ” မာသ၊မာသ” “ရွိမုန္၊ရွိမုန္”။

၁။ ပုန္းကြယ္ရာသစ္ပင္
အာဒံ- သစ္ပင္ေနာက္ကလူ
က။ သူ၏က်ရွဳံးျခင္း - “ကုိယ္ေတာ္၏အသံကို အကၽြႏု္ပ္ၾကားလွ်င္..”
(အသံေတာ္သည္ သူ႔ကိုတုန္လႈပ္ေစခဲ့သည္)
ခ။ သူ၏ေၾကာက္လန္႔မႈ- “…ေၾကာက္၍..”
ဂ။ သူ၏မိုက္မဲမႈ- “…ပုန္းလ်က္ေနပါသည္”

၂။ ေက်နပ္ေနရာသစ္ပင္(ေယာ ၁း၄၈)
နာသေနလ - သစ္ပင္ေအာက္ကလူ
ေယ႐ႈသည္သူ႔ကိုတုန္လႈပ္ေစခဲ့သည္။ သိေတာ္မူေၾကာင္းထင္ရွားေစခဲ့သည္။
က။ နာသေနလရွိေနခဲ့ရာေနရာ (အပုိဒ္ငယ္ ၅၀)
ခ။ နာသေနလျမင္ရေသာအရာ
(အပိုဒ္ငယ္ ၅၁၊ က ၂၈း၁၀-၁၂ႏွင့္ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္ပါ။)

၃။ အဆင္ေျပရာသစ္ပင္ (လု ၁၉း၄)
ဇကၡဲ - သစ္ပင္ေပၚကလူ
က။ သစ္ပင္ေပၚကသူတက္ရသည့္အေၾကာင္းရင္း(အပုိဒ္ငယ္ ၃)
ခ။ သစ္ပင္ေပၚမွသူဆင္း၇သည့္အေၾကာင္းရင္း(အပုိဒ္ငယ္ ၆)

No comments:

Post a comment

ဤနေရာမှာအကြံပြုစာရေးခဲ့ပါ.....